HTML

Címkék

Omega 3 - Nina's Life

2009.12.04. 23:26 Fibra

Omega 3 - a Nina's Life termékei közül

 

Januárban megismerkedtem a Nina's Life étrenkiegészítőkkel. Kardiologusnál járva kénytelen-kelletlen fel kellett ismernem azt a tényt, hogy az életkor emelkedésével egyre jobban kell vigyázni az egsézségünkre. A kedves kardiologus közölte, hogy elmeszesedik a szivem, van még 5 évem, ha nem teszem rendbe magam. Vagy gógyszert ír, vagy szedjek Omega 3-at vagy halolajat. Mivel a gyógyszert roppant nem szeretem (szerintem a gyógyszerekkel 1 betegséget meggyógyítunk, de valami újjat kreálunk) így elkezdtem a halolaj után kutatni. A gyógyszertárakban rá akartak (és sajnos rá is tudtak) beszélni a Teva (izrael) cég csodás termékére. Gondoltam, ha ajánlják, akkor jó lehet (valójában jó is) Itthon elkezdtem olvasgatni a doboz leírását és rájöttem, hogy iszonyatos becsapás az egész. 100 szemet tartalmaz a doboz kb 1600ft-ért. Ebből napi 6 kapszulát kell beszedni. Vagyis a 100 szem 17 napra elegendő. Így már egy kicsit drágának tünt.

Na nekiültem a netnek, olvasgattam, kutattam. A napi ajánlott adag 1-2000mg, így kerestem ilyen koncentrációjú gyártókat. Elég sokat lehet találni, nekem a Nina's Life terméke jutott birtokomba és őszintén megmondva be is jött. 90 kapszula 1000mg-os Omega 3 készítmény kb 2800ft, ez nekem az elején napi 2 kapszulával számolva 45 napig tartott ki. Vettem még 3 dobozt, beszedtem, majd visszamentem kardiologiai kontrollra. A koleszterin szintem teljesen normális lett, a meszesedés kb 6 hónap alatt eltünt a szivemből. Azóta is szedem

ajánlat : Nina's Life termékek

Szólj hozzá!

Címkék: vitamin étrendkiegészítő omega 3 omega 369 tőkehalmáj olaj ninas life

A bejegyzés trackback címe:

https://fibra.blog.hu/api/trackback/id/tr231574975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása